.......

En lista över saker som gjorde mig glad som liten;
 

  • Äta Mcdonalds.

 

  • Klappa gulliga men ofarliga djur.

 

  • Hoppa studsmatta.

 

  • Leka i vattnet.

 

  • Min Harry Potter väckarklocka.

 

  • Cykla runt.

 

  • Göra en "Halvtolvare" ( vara uppe till efter halvtolv.)

 

  • Lyssna på min storasysters stereo när hon inte vara hemma och dansa i hennes säng.

 

  • Klättra i träd.

 

  • Spela freddefisk.

 

Desto äldre jag blir desto färre saker fascinerar mig. Jag tror att det ska vara så. Att livet ska bli tråkigare och tråkigare så att döden inte känns som en sån förlust. Att dö är en process som börjar när vi föds.

Vi dör lite varje dag.


Kommentarer
Postat av: alice

det hade varit underbart. ett litet söndagsångesttårtkalas.

2010-11-09 @ 16:32:18
URL: http://inbillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0